Wilfan ja Verkkokauppa.comin yhteiskampanjan ehdot

Wilfan ja Verkkokaupan yhteiskampanja on voimassa 19.4.-25.4.2021 ja koskee tällä aikavälillä Verkkokaupasta ostettuja Wilfa kahvinkeittimiä, joiden mallit:

  • CM2S-A125, teräs
  • CM2S-A125, valkoinen
  • CM2S-A125, musta
  • CM3S-A100, teräs
  • CMC-1550B, musta
  1. Kampanja koskee ainoastaan kampanja-aikana ostettuja kahvinkeittimiä. Kampanjaetua ei voi yhdistää muihin etuihin ja/tai tarjouksiin.
  2. Henkilö, joka ostaa yllä mainitun Wilfa kahvinkeittimen kampanja-aikana Verkkokauppa.comista ja rekisteröi ostamansa kahvinkeittimen viimeistään 9.5.2021 mennessä rekisteröintisivulla https://www.wilfa.fi/verkkokauppa-kahvi/, saa kaupan päälle kampanjatuotteen:
    1. Wilfa termosmuki (arvo yht 29€)
  3. Wilfa toimittaa kampanjatuotteen/-tuotteet rekisteröinnin yhteydessä ilmoitetun osoitteen mukaiseen lähipostiin tai PostNordin toimipisteeseen n. 60 päivän kuluessa rekisteröinnistä. Posti ilmoittaa lähetyksen saapumisesta tavallisimmin tekstiviestillä.
  4. Kampanjatuotteen lunastaminen edellyttää rekisteröintiä ja rekisteröinti on tehtävä viimeistään 9.5.2021. Rekisteröintisivulla pyydetyt tiedot on täytettävä puutteetta. Tiedot koskien laitetta ja ostajan yhteystietoja on täytettävä selkeästi ja liitteet ladattava niin, että pyydetyt tiedot, kuten ostopäivämäärä ja kuitin numero, ovat nähtävissä selkeästi. Puutteellisista tai vaillinaisista tiedoista voi johtua viivästyksiä tai ongelmia tuotteen toimituksessa.
  5. Kampanja koskee ainoastaan yksityiseen käyttöön ostettuja kahvinkeittimiä.
  6. Kampanjatuotteita ei toimiteta jälleenmyytäväksi.
  7. Useamman kuin yhden kahvinkeittimen ostajan tulee tehdä rekisteröinti kullekin kahvinkeittimelle erikseen. Samaa tuotetta ei voi rekisteröidä kuin kerran – tuplarekisteröinti hylätään.
  8. Mikäli rekisteröity kahvinkeitin palautetaan Verkkokauppa.comiin ja kauppa puretaan, tulee siitä ilmoittaa viipymättä Wilfalle sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@wilfa.fi
  9. Järjestäjällä on oikeus hylätä rekisteröinti, jos on syytä epäillä huijausta tai muuta asiatonta toimintaa.
  10. Kampanjatuotetta termosmuki koskee 12 kk takuuaika, joka kattaa tuotteessa takuuaikana ilmenevät valmistus- ja materiaalivirheet tai muut viat. Takuu ei ole voimassa, jos tuotetta on käytetty väärin, huolimattomasti tai ohjeiden vastaisesti, tai jos tuotetta on muokattu tai korjattu valtuuttamattomalla tavalla. Takuu ei myöskään koske normaalia kulumista, väärinkäyttöä, huollon puutetta eikä normaalin kulumisen piiriin kuuluvia osia.
  11. Kampanjatuotteen (termosmuki) takuuaika alkaa lähetyslistaan merkitystä lähetyspäivämäärästä. Säästä kampanjatuotteen mukana tuleva lähetyslista, josta ilmenee lähetyspäivämäärä, mahdollista takuuvaatimusta varten.
  12. Kampanjatuotteen (termosmuki) takuuvaatimustilanteessa ole yhteydessä Wilfa Suomen asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@wilfa.fi
  13. Rekisteröinnin yhteydessä pyydettyjä tietoja ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin kampanjatuotteen/-tuotteiden toimittamiseen. Wilfa on vastuussa henkilökohtaisista tiedoista. Ellei erillistä markkinointilupaa esimerkiksi sähköpostitiedotteen lähettämiseksi ole annettu, käytämme henkilökohtaisia tietoja vain ja ainoastaan tuotteen toimittamiseen. Tietoja ei missään tapauksessa luovuteta mihinkään muihin tarkoituksiin. Emme säilytä henkilökohtaisia tietoja kauempaa kuin on tarpeen lakisääteisten velvoitteiden täyttämiseksi. Voit pyytää, että poistamme sinusta tallennetut henkilötiedot, mikäli tiedot eivät ole välttämättömiä kampanjan ylläpidolle tai mikäli laki tai muut velvoitteet eivät vaadi meitä säilyttämään tietoja pidempään. Jos sinulla on kysyttävää henkilötiedoista tai kampanjasta, ota yhteyttä Wilfa Suomen asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@wilfa.fi